NAŠA NOVA ZNAMKA: GROWN ALCHEMIST

NAŠA NOVA ZNAMKA: GROWN ALCHEMIST

»Clean Beauty« v najboljši luči: Pogovor s soustanoviteljem Grown Alchemist Jeremyjem Muijsom

V retrospektivi bi bilo treba pričakovati spremembo povpraševanja potrošnikov po naravnih, čistih lepotilnih izdelkih v zadnjih nekaj letih, ne le kot odziv na vse večjo ozaveščenost o uporabi škodljivih kemikalij v tradicionalnih kozmetičnih podjetjih, ampak tudi kot posledica vedno večjega pomena dobrega počutja v našem vsakdanjem življenju. Dva brata, ki sta pred več kot desetletjem napovedala potencial takega trga, sta Jeremy in Keston Muijs, njuna avstralska blagovna znamka čiste lepote Grown Alchemist ni pritegnila le potrošnikov, ki se zavedajo zdravja, ampak tudi ljubitelje lepote po vsem svetu.

Izdelki blagovne znamke, ki segajo od nege obraza in telesa do probiotičnih prehranskih dodatkov, temeljijo na organskih botaničnih sestavinah z vsega sveta in jih poganjajo inovativne formule, razvite v številnih raziskovalnih laboratorijih podjetja v Evropi in Avstraliji, namenjeni optimalnemu zdravju kože. Kot je Jeremy razložil, je lepota za Grown Alchemist zdrav videz in ne popoln videz, kar je odmik od ozko opredeljenih lepotnih standardov kozmetične industrije.

Ustanovitelja podjetja Grown Alchemist Jeremy in Keston Muijs

V ta namen je filozofija blagovne znamke osredotočena na preprost režim v treh korakih – čiščenje, razstrupljanje, aktiviranje – katerega namen je preoblikovati kožo tako od znotraj kot od zunaj. Ta preprost pristop, ki temelji na učinkovitosti, se odraža tudi v minimalistični prefinjenosti trajnostne embalaže, ki glamur zamenja za iskrenost.


Zakaj ste podjetje poimenovali Grown Alchemist?

Ime povzema dvojnost naše blagovne znamke, ki temelji na biologiji, nato pa jo podpira znanost. Kot blagovna znamka smo z eno nogo trdno zakoreninjeni v naravnem svetu in uporabljamo močne rastline, ki jih uporabljamo v naših formulacijah, z drugo pa smo zakoreninjeni v alkimiji znanosti, da bi izkoristili moč teh naravno prisotnih sestavin. Ta dvojnost nas kot blagovno znamko dela to, kar smo.


V čem se Grown Alchemist razlikuje od drugih blagovnih znamk naravnih izdelkov za nego kože? Katere so značilnosti blagovne znamke?

Od drugih blagovnih znamk na trgu se razlikujemo po enem ključnem poudarku: obnavljanju delovanja kože. Industrija nege kože je potrošnike prisilila v razmišljanje, da je odgovor na čudovito kožo v čarobni sestavini. Kot lepotna znamka seveda verjamemo v moč znanosti in aktivnih sestavin za vidno preobrazbo kože. Toda brez zdrave, sposobne kožne celice se ne zgodi nič. To je le izguba učinkovitih sestavin. Tako v nasprotju z drugimi blagovnimi znamkami, naravnimi ali drugimi, porabimo večino svojega časa in energije za izboljšanje sposobnosti kože z razstrupljanjem; proces obnavljanja delovanja, pri katerem je enako pomembno, kaj dodamo koži nazaj, kot katere nepotrebne sestavine izpustimo. Ko obnovimo delovanje kože, se osredotočimo na njeno aktivacijo. Nobena druga znamka se ne osredotoča na celično delovanje na ta način in to je razlika, ki zagotavlja resnične rezultate.


Kako pomembna je tehnologija pri »alkimistični« pretvorbi naravnih sestavin v učinkovite izdelke za nego kože?

Našo blagovno znamko razumemo kot popolno zlitje napredne naravne alkimije in kozmetične znanosti, ki jo nenehno poganja tehnološki napredek. Imamo nekatere najboljše formulatorje na svetu, ki razumejo znanost za uporabo aktivnih, naravnih sestavin za spodbujanje bioloških funkcij, ki podpirajo zdravo kožo. To alkimistično razumevanje lahko samo še nadgrajujemo z napredkom v tehnologiji, da ponudimo globlje razumevanje, kako lahko optimiziramo naše izdelke za nego kože in nutrikozmetiko.


Katere naravne sestavine se vam zdijo najbolj obetavne in katere najbolj uporabne?

Naša koža potrebuje vrsto osnovnih elementov za ohranjanje optimalnega zdravja, zato običajno ne promoviramo nobene posamezne sestavine. Vendar, če bi iskal 'univerzalno' naravno sestavino, bi predlagal naš trihialuronanski kompleks, ki ga najdemo v našem Instant Smoothing Serum, ki ponuja trikrat močnejšo moč vlaženja v primerjavi s tradicionalno hialuronsko kislino in omogoča takojšen učinek liftinga, polnjenja in glajenja kože. To je izdelek, ki ga vedno priporočam tistim, ki iščejo hitro intenzivno vlaženje kože skupaj s pomladitvenim učinkom.


Embalažo Grown Alchemist odražata minimalistična eleganca in trajnost. Kako pomembna je embalaža izdelkov za blagovno znamko?

Pri Grown Alchemist verjamemo, da so dobre stvari v premišljeni embalaži. Želeli smo ustvariti zunanjost izdelka, ki ustreza osupljivim formulacijam v notranjosti. Verjamemo, da ima embalaža moč, da pritegne potrošnika. Zato smo bili tako previdni pri predstavitvi naše minimalistične, trajnostne embalaže. Želimo ohraniti ambiciozen element potrošniške izkušnje Grown Alchemist.


Kje vidite Grown Alchemist čez 10 let?

Kot blagovna znamka smo se vedno osredotočali na to, da smo najboljši v lepoti. To je prostor, ki se hitro razvija in se bo še naprej. Sčasoma smo se naučili, da lepota ne more biti ena sama izkušnja nege kože, ni enega čarobnega lončka kreme ali seruma, ki bi rešil vse. Torej, ko razmišljam o tem, kje bomo čez 10 let, mislim, da bomo sledili istemu cilju, da bomo najboljša, celovita holistična lepotna znamka. Ne glede na mehanizem za ustvarjanje zdrave in lepe kože, ki ga ima prihodnost, bomo tam.

 

 

Morda bi vas zanimalo

Woman in dress with flowers

Prijavite se na naše e-novice

in nikoli ne zamudite ugodnih ponudb